Joo että moi. Nyt on olleet asiat rempallaan jo puolet tästä "laihtumisprojektista": olen syönyt jo kolmena päivänä 1000+ kaloria, ei mitään rajaa ! En jaksa välittää koska se ettei suoli toimi nostaa punan silmiin ja inhottaa niin ettei mitään rajaa. Ja sitten syön koska olen raivoissani sille ettei se vaa'an numero ainakaan putoa kun ei kerran mitään tule uloskaan. Nyt on kaksi päivää tullut laksatiivia otettua (kivahan se on töissä juosta paskalla puolentunnin välein melkeen 8 D) MUTTA eilen olin kaverin kanssa kauan suunnitellulla pizzalla ja syötiin vielä kaakkuakin päälle - suklaata. Ei mitiä, siihen olin antanut itselleni luvan... mutta en näihin aiempiin nassutuksiin ! En ole vielä mihinkään pipareihin tai kuivakakkuun sortunut vaikka niitä meillä kotona on taas ollut jostakin syystä kaapit ja pöydät pullollaan, en edes ole oikein varma mitä olen vedellyt; no, leipää, mutta sitäkin vaan siis jotain ruisleivän puolikkaita ja hapankorppuja ja näkkäriä ja cracottea mutta kai sitä nyt kaloreita kertyy kun liikaa mättää eikä tyydy siihen 1-2 palaseen illassa.
Vielä masentaa nyt päälle se että sain eilen yhteishakutulokset ja... sain vaan 36 pistettä /100 ensimmäisestä hakutoiveestani - ainoasta jonka pääsykokeessa edes kävin D = MITEN pahasti on täytynyt kusta, ei helvetti nyt en kyllä enää ikinä hae sinne alalle, loppui tämä sellaisten asioiden tavoittelu jota oikeasti tiedän haluavani, keskitytäänpä tähän pienentymiseen.

redknapp_450x476.jpg

Vatsa on niin järkyttävä pallo. Haluaisin vain normaalisti toimivan ruuansulatuksen ettei tarvitsisi aina joko kulkea huppareissa kun kerta on olevinaan kesäkin, tai sitten vedellä nolona paitaa vatsamakkaroiden välistä :: <

thinspiration__by_Cutwing.jpgth_Thinspiration.jpg

Olen ollut omaan urheiluamneesiini vertaillen aika ahkera stepperin käyttäjä vaikken sillä muiden silmissä olekaan paljoja veivaillut, eilenkin 2500 askelta mikä on ihan hyvin. Paitsi kun se on ainoa urheilu mitä nyt olen harrastellut niin ei sitä paljoa ole kuluttanutkaan. Silti se on 2500 askelta enemmän kuin tavallisesti. Tai ennen. Nyt olen joka pv jaksanut tehdä vaikka toissa päivänä lupasin itselleni etten tee : D No se on vain hyvä että hikoiluttaa itseään.

Tänään olisi yhden potentiaalisen vuokra-asunnon näyttö mutta se on kylläkin kaksio ja tavallaan aika isokin mutta kun paikka ja se parveke himottaisi. Kalliiksi se tosiaan tulisi ja kun ei ole töitä luvattuna kun vain elokuun loppuun asti tällä hetkellä, tulee tietenkin kohdelluksi kuin alinta paskaa asunnonvälityksessä. Ei töitä kun ei ole tutkintoa, ei ole tutkintoa kun on ylioppilas. Ei ole koulua kun on vain ylioppilas ja ei ole töitä koska ei ole koulutusta ja siksi ei ole rahaakaan. No olen kyllä säästöön pistänyt melkein koko palkan mutta eihän se kauaksi aikaa niille pystynokille riitä takuuksi. Kun olen sentään hei KAHDEKSANTOISTA niin tietenkin tuhlaan kaiken baariin ja vaatteisiin jajajaja ja niin tuhlaisinkin jos en olisi vähän edes järjissäni ja haluissani asua omillani muussakin kuin 20 neliön laatikossa. Vähintään se 30+ m² tai ei ala mitkään ilonpäivät. Ei menisi edes paljoa rahaa ruokaan kun ei antaisi itsensä syödä >: )