En ole oikein tottunut siihen että olen hyväntuulinen ja ajattelen positiivisesti ja kaikki vaikuttaa ihan ok:lta loppupeleissä. Olen tehnyt nyt pitkiä koulu+työpäiviä, siinä puolikahdeksaksi töihin tai koulupäivinä lähtö siinä puolikahdeksan aikoihin nyt kun vielä saa nämä kolme työviikkoa autolla pöristellä, kotona olen ollut n. puoliyhdeksän-yhdeksän maissa riippuen kuinka monta minuuttia ylimääräistä olen vitkutellut itseni leimaamista ulos järjestelmästä ja olenko käynyt kaupassa töitten päätteeksi ostamassa jugurttia jota olen nyt opetellut vetämään kun en oikein missään vaiheessa päivää saa sitä maitoa litkittyä. Olen ollut masentunut viimeisen 3,5 vuotta, herranjestas, mitä tämä on: pirteyttä ja elinvoimaa? IHMEISSÄNI!

thinspiration.jpg

Olen käynyt siis koululla syömässä, kasvisruokavalion ilmoitin keittiöön, leipää olen syönyt n. joka päivä, eilen jopa 2 vaaleaa tuoretta sämpylääkin. Tällä viikolla en myöskään ole kaloreita laskeskellut (vaikka mielessäni illalla myhäillen olenkin saattanut jotakin yhteenlaskuja tehdä). Eilen veivasin puolituntia stepperillä, siinä 3500 askelta suunnilleen Housea katsellessa.

Toissapäivänä söin:

  • Jugurtti + leivänkorvike + kalkkunasiivu + tomaatti
  • kasvisvuokaa + kasviskastiketta + makaronisalaattia + boysenmarjakiisseliä
  • puuro + marja-piltti
  • pienehkö peruna
  • 2 ruisleipää+valkosipulilevite+ketsuppi+banaani, Vitalinea 0+ jugurtti

Eilen söin:

  • Vitalinea 0+ jugurtti + leseitä + tomaatti + 1 Jyväshyvä mustikkapipari
  • mannapuuro+mehukeitto, 2 vaaleaa sämpylää
  • 200g kalavihanneslastenruokaa (oli pahaa yök)
  • 2 palaa kauravuokaleipää+ketsuppia+banaani+5g Polar-sulatejuustoa, viipale vesimelonia, salaattia jossa oli fetaa (15% ehkä)
  • 7 mustikkapiparia, Vitalinea 0+ jugurtti + leseitä

Tänään olen syönyt:

  • 50g banaanijugurttia (40) + leseitä + salaattia (sitä jossa oli fetaa) + vesimelonia
  • 2 täytettyjä kesäkurpitsajuttuja (niissä oli juustoa) + porkkanaraastetta + munakastiketta? + ruisnappi+Floraa
  • 0,5 l Pepsi-Maxia, 1 Domino

Sitten on edessä joku lastenruoka tai vaihtoehtoisesti pussi puuroa, katsotaan sitten muutaman tunnin päästä miltä tuntuu, nyt on ihan jumalattoman täysi olo vieläKIN vaikka ruokailusta nyt on jo hmm 3,5 tuntia D : oho. Kotona olen tykästynyt syömään ketsupilla voideltuja leipiä ja siinä päällä joku banaania tai omenaa, makeaa kuitenkin. Toivottavasti olisi vielä sitä salaattia ja/tai vesimelonia jäljellä, himottaisi kyllä. On niin ihana syödä tuoreempaa mutta kun sitä niin helposti sortuu johonkin muroihin tai leipään tms kun ne on niin helppo ottaa ja vetää naamaan.

thin-model.gif

Olen kussut kuin hevonen keskiviikosta alkaen, syynä ehkä se että alkuviikon olin täysin tukossa virtsarakon osalta vaikka vedin naamaan litroittain vettä edesauttaakseni nesteenpoistoa - täysi failure, jep 8 D No, onneksi nyt ne alkuviikon mokat voi alkaa vihdoin unohtaa ja yrittää olla tasapainoisempi seuraavien kahden viikon aikana kun asuu vielä kotona ja no tottakai niiden jälkeenkin sitä enemmän. Ensiviikolla lasken kalorit ja stepperimäärät taas, vaikka se kouluruokailussa käymisen takia onkin hieman hankalaa kun ei ihan tarkkoja määriä voi tietää. Olin aamulla vaa'alla nopeasti käydessäni hoikistunut muutamasatagrammaa (no huhhuh joo...), tiedähäntä mitä oikeat luvut olisivat olleet koska siitä vaa'asta on patterit täysin lopussa, pitäisi miettiä sen digitaalivaa'an ostamista, NallePuh-mekaaninen vaaka on se "välipäivien" mittauslaite (enhän siis olisi tänäänkään saanut käydä tuolla digitaalivaa'alla, vasta maanantain mittausaamuna köhm...).

Hain juuri kupin teetä ja olen myös laskeskellut työtuntejani ja miten täytyisi säätää niiden kanssa että tulee täyteen se 114tuntia 15minuuttia näiltä kolmelta viikolta. Koska pääsenkin perjantaisin kahdeltatoista koulusta ja maanantai ja tiistai on vapaat, alkaa näyttämään hyvin plussapuoleiselta tuo saldo ja siksi olenkin ongelmissa: milloins sitten en tekisikään niin paljon töitä ? : D Eipä olisi uskonut että näin päin menee, mutta aina on mahdollista että tulee jotain suunnitelmamuutoksia koulun suunnalta tms, mistäs sitä voi tietää etukäteen kun ei edes tiedä mitä kursseja täytyy suorittaa ja mitä ei kun on kuitenkin ylioppilaspohja ja ammattiopisto kyseessä...

2712630636_ceae8b21eb.jpg?v=0

Haluan että olisi mahdollista sanoa itsestään...

"Thinspiraationa" tällä hetkellä taas se poismuuttaminen <3