Voi helvetti mikä silmien kuolema! Argh! Oon nyt ollut 2 tuntia täällä ja nyt jo meinaa kaksoiskuvat vallata elämän. Ei ole nälkä, nam. Olen kaikin muin puolin paskassa kunnossa, en ole jaksanut stepperillä polkea, en ole jaksanut tehdä mitään. Vatsa on pömpöllä kun ei toimi suoli ja räjähtelen joka asiasta päänsärkyisenä. Nämä kolme seuraavaa viikkoa vielä tulevat olemaan yhtä helvettiä tuplaelämän vuoksi. Koulu ja työ, työ ja koulu. Ja sitten olen niin tuskissani illalla kaiken puurtamisen jälkeen että 1. en jaksa veivata ja 2. jaksan kyllä syödä.

Aamupaino oli joku 70,5 kiloa, niinpä niin, eipä ollut yllätys. Joitain senttejä oli lähtenyt ja joitain tullut. NIINPÄ NIIN. Nyt söin aamulla 1 cracotten kaltaisen leivänkorvikkeen, 21 kaloria, ja kalkkunaviipaleen, 12 kaloria + teetä n. dl ja töissä teetä n. 2 dl =en laske teestä mitään kaloreita joten 33 nyt kasassa. Eilen oli tarkoitus olla paasto mutta vedin naamaan kaalilaatikkoa kaksin käsin. No okei vaan 1 kulhollisen yhteensä. Ja punajuurta. Ja 1 mansikkalakristan palasen. Ja mehukeiton 2,5 dl=22 kaloria ja sitten 63 kalorin verran niitä leivänkorvikkeita ja vähän meksikolaiskastiketta (23 kcal/100g). Ja ehkä 15g omenalastujaKIN.

Nyt vituttaa yli kaiken. Miksen vaan voi inspaantua, miksi aina alintajuisesti jätän kaiken kesken? Olen vältellyt ruokapäiväkirjaa ja mättänyt vaan ruokaa ja olen vältellyt liikkumista vaikka miljoona kiloa on vielä tiputettavana. No 67 on tämän kuukauden tavoite, mutta enhän minä viimeksikään päässyt tavoitteeseeni, sekö oikeuttaa oikkuilemaan?

Ei, ei oikeuta. Eikä oikeuta se tekosyy että olen muka liian väsynyt 60 tunnin työstämisviikoista. Aspak.

Lepuutettava hetki silmiä kun on tuo vierus"toveri" käymässä terkalla. Tämän koneen oikea käyttäjä haisee ihan pissalle ja nyt se kuolemanlöykä on tarttunut vaatteisiini. HELEVETTI.

Lupasin eilen maanisena kirjaa lukiessani ja suurentuneita imusolmukkeita tutkiskellessani että tämä viikko tasoittaa viime viikon läskeilyn niin maanperkeleesti. Pieniä ruokamääriä, paljon unta, telkkarin edessä veivaamista ennen nukkumaanmenoa.